lørdag den 23. februar 2013


På grund af min sygemeldig får jeg ikke blogget for tiden. Jeg er startet med genoptræning og træner lige nu, at sidde fremfor at ligge. 3 min. af gangen må/kan jeg sidde, så det levner ikke en masse tid foran computeren.

I dag fik manden min mig lokket med på en lille køretur. Vi kørte til Lønstrup for at se hvordan det står til med Mårup Kirke. Havet æder sig nærmere og nærmere, så en del af kirken er pillet ned. Vejret var SÅ skønt i dag, solskin. Det hjælper på humøret som ellers ikke har det så godt for tiden.






1 kommentar:

  1. Hejsa,

    Jeg faldt tilfaeldig over din blog en dag jeg var pä rundtur :-)

    Hold da op der er ikke meget kirke tilbage, mäske man skulle en tur op og se det til sommer inden det hele er vaek :-)

    /Annemette

    SvarSlet