lørdag den 8. december 2012

Billeder med Snapseed

I dag har jeg leget lidt med den gratis App, Snapseed jeg forleden skrev om.

Her kan du se nogle eksempler på nogle af mine billeder før og efter Snapseed. Der er mange funktioner og jeg er SLET ikke færdig med at udforske endnu, men jeg synes det er ret så fascinerende at ens billeder med nogle få klik kan ændre så meget udtryk.

Før Snapseed - Jonas har lavet dekoration til farmor
Samme billede - efter Snapseed

Før Snapseed - vores kalenderdekoration

Samme billede - efter Snapseed

Før Snapsed - et kig ud i sneen

Samme billede - efter snapseed
Før Snapseed - uskarpt og mørkt..


Samme billede - efter Snapseed


Før Snapseed - vores hus 


Samme billede - efter Snapseed (filteret er drama2)
Før Snapseed - jule papirs pom pom´s

Samme billede - efter Snapseed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar