fredag den 13. juli 2012

Tur til Djurs Sommerland

Onsdag havde vi planlagt tur til Djurs Sommerland. Da jeg er født op delvist opvokset i Grenå har jeg tilbragt mange sommerer i Djurs Sommerland. Men for mindstemanden og handymanden var det første gang.


Fra morgenstunden kørte vi afsted, der er en køretur på godt 1,5 time. Vejret så noget faretruende ud på vej ned gennem jylland, men det blev først helt galt da vi nærmede os sommerlandet. Det stod ned i lår-fede stråler! Bop bop hvad gør man så? Tager chancen og håber på bedre vej? Det så ikke for godt ud ifølge DMI. En hurtig beslutning og en del overtagelse af mindstemanden afgjorde at vi fortsatte mod Grenå og Kattegatcenteret.








En dejlig dag blev det - trods alt. Det øs regnede hele dagen så det viste sig at være den rigtige beslutning. Sommerlandet har vi til gode til en anden gang.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne-Mette

    Sikke nogle hyggelige blogs, du har. Jeg har meldt min som fast læser på dem begge :)

    Kram fra Ditte (OT)

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde Ditte. Jeg var ikke klar over at du blogger, det så jeg først forleden på OT.

    Jeg tilføjer et link til din blog i min linkliste i venstre side.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet