torsdag den 17. maj 2012

Varmegrader søges!

På en fridag! har jeg været vågen siden kl. 5. Stod op kl. 7, kravlede ind på sofaen under tæppet for FØJ DA hvor er her koldt! Naturgassen blev slukket (for 2. gang) d. 1 maj. Vi burde altså kunne holde huset varmt uden gas, vi skal bare lige have lidt mere solskin.

Mens jeg venter på solens stråler, putter jeg mig under tæppet, har tændt et hav af sterinlys og brygget en rygende varm kop kaffe. I dag er der langt planer, først et kort ærinde kl. 10 efter nogle lanterner til terrassen, jeg længe har haft kig på. Mindstemanden skal på overnatning hos farmor, så vi voksne skal have fundet på noget at foretage os. Mindstemanden "fylder" meget herhjemme så der er altid lidt tomt og stille når han ikke er her. Heldigvis får vi ham hjem igen i morgen aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar